donderdag 16 juli 2015

Aankomst

Gisteren avond toegekomen in mijn hotel (we blijven hier eerst enkele dagen let alle studenten en morgen zwermen we uit naar overal) na 36 uur wakker te zijn, wegens niet kunnen slapen op het vliegtuig. En naar mijn kamer, volledig donker. Steek ik het licht aan en er ligt al iemand in dat bed... Maar kamer delen is niet zo erg, dus ja. Ben daar na het eten als blok in slaap gevallen en dan de volgende ochtend bijna het ontbijt gemist wegens te lang slapen. Gelukkig werd ik wakker door door mijn Indische kamergenoot...

Nu is het avond geworden en hebben we de hele dag moeten luisteren naar uitleg. Gelukkig was alles in het Engels, dus verstond ik alles. Op het eind kregen we ook een brief met info over onze binnenlandse vlucht: morgen om 10h00 vertrekken, dus op 06h00 beneden in de lobby.... Er zal een luid alarm nodig zijn om me te wekken vrees ik, maar gelukkig zegt m'n Indiƫr dat ik mijn alarm zo luid als ik maar wil kan zetten. Nu ga ik nog zo veel mogelijk slapen, tot de volgende keer!

1 opmerking: