vrijdag 3 juli 2015

AFS

De organisatie waarmee ik vertrek is AFS (American Field Service). In mijn school in België zitten er regelmatig AFS-studenten, voor een jaar of trimester, en daarom organiseert AFS elk jaar in begin september een info-moment in elke school waar hun studenten verblijven. Ik ben naar het info-moment in mijn school geweest en raakte geïnteresseerd om een tijdje in het buitenland te gaan studeren. En ik ging naar het oriëntatie weekend. Nadat ik toestemming gekregen had van de directeur (en mijn ouders) wist ik zeker dat ik een tijd in het buitenland wilde gaan studeren. Aangezien je meerdere keuzelanden moest opgeven, gaf ik er 5 op: de computer zou voor mij beslissen of ik naar de Filipijnen, Costa Rica, Mexico, Zwitserland of Oostenrijk zou gaan in het volgende schooljaar. Al na twee weken kregen we een mail dat ik voor 4 maanden in de Filipijnen zou gaan leven! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten